Şubat 9, 2011

>Kitap Ayraçları-3

Posted in kağıttan ürünler, keçe, kitap ayraçları, Satılık Ürünler, yaratıcı öneriler 12:09 pm tarafından evcimenkedicik

>

Bu aralar kitap ayraçlarına takmış durumdayım. Çeşit çeşit denemelerde bulunuyorum. İlk yaptığımda satılabileceğine inanmamıştım aslında. Bir deneme şeklinde başladım. Ama beğenildiğini görünce çok da mutlu oluyorum. Üstelik sipariş bile aldım bugün 🙂 İşte bu son iki günün marifetleri aşağıda. Bu arada bir de kalemlik boyadım ama onu yarın yayınlarım artık, kitap ayraçlarımın süksesi kaçmasın di mi 🙂

Bunları da annemin arkadaşlarına yaptım. Hepsi de okumayı çok sever. O yüzden güzel bir hediye olacağını düşündüm. Gerçi kartonla ilk çalışmam olduğundan biraz buruşturdum ama geliştirilebilir buluyorum bu fikri 🙂

3 Yorum »

  1. Nur said,

    >Merhaba,güzel bir fikir olmuş sizinki de ama tutkal yada herhangi bir yapıştırcıdan ziyade pritt tarzı sabun bazlı bir yapıştırıcı kullanmanızı tavsiye ederim.Görüşmek üzre 🙂

  2. fecir said,

    >jel tipi tutkal değil aslında kullandığım, dekupaj tutkalıydı da ben sağlamlık konusunu biraz abartıp fazlaca sürdüm 🙂 ama priti denemek aklıma gelmemişti, iyi fikirmiş, teşekkür ederim 🙂

  3. Nur said,

    >:) Sağlam olur merak etmeyin, hem rica ederim nedemek. Buarada bende o konuya unutmadan not düşmeliyim pritt'i.Kolay gelsin.


Yorum bırakın